Projekt „Czas na zmiany – przepis na aktywność społeczno-zatrudnieniową!” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
STOWARZYSZENIE „RADOMSKIE CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”
poszukuje kandydata/ki na stanowisko: Koordynatora/ki projektu
Miejsce pracy: miasto Radom
Zakres obowiązków Koordynatora/ki projektu:
• koordynowanie działań w ramach realizacji projektu partnerskiego;
• prowadzenie nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie projektu i budżetem oraz osiąganiem wskaźników;
• nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji projektu;
• przygotowywanie korespondencji związanej z realizacją projektu;
• udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne;
• nadzór nad prowadzeniem ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz opracowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań (realizacji);
• nadzór nad prowadzeniem bazy danych;
• współpraca z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację projektu;
• terminowe i właściwe realizowanie całości projektu;
• przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu;
• podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu;
• praca w komisjach przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem zasady konkurencyjności przy realizacji zadań projektowych;
• nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostaw, zawartych w ramach postępowań przetargowych, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego;
- doświadczenia ( min 2 lata) w realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE, gł. EFS i krajowych;
- biegłej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office;
- sumienności, samodzielności, kreatywności, odpowiedzialności i dyspozycyjności;
- umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych.
Oferujemy:
• współpracę w wymiarze 0,5 etatu
• możliwość zdobywania doświadczenia w ciekawym, angażującym zespole.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie:
1. Curriculum Vitae
2. Listu motywacyjnego poświadczonego własnoręcznym podpisem,
3. Kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy
Dokumenty należy przesłać tylko w wersji elektronicznej na adres mailowy: rcp1@radom.net
Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wraz z dokumentami, o których mowa wyżej, należy przesłać czytelnie podpisane oświadczenie następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Projekt „Czas na zmiany – przepis na aktywność społeczno-zatrudnieniową!” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
STOWARZYSZENIE „RADOMSKIE CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”
poszukuje kandydata/ki na stanowisko: Specjalisty/ki ds. rekrutacji, promocji i monitoringu
Miejsce pracy: miasto Radom
Zakres obowiązków Specjalisty/ki ds. rekrutacji, promocji i monitoringu:
• przygotowanie i realizacja promocji projektu;
• nadzór nad procesem rekrutacji uczestników do projektu;
• obsługa techniczna i organizacyjna uczestników projektu;
• ciągły monitoring uczestników projektu;
• przygotowanie dokumentacji związanej ze szkoleniami/kursami oraz wizytami studyjnymi;
• nadzór i kontrola nad przebiegiem promocji, kursów/szkoleń, wizyt studyjnych;
• stały kontakt z Wykonawcami usług;
• udział w ewaluacji projektu.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego;
- doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, gł. EFS i krajowych;
- biegłej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office.
Oferujemy:
• współpracę w wymiarze 0,5 etatu
• możliwość zdobywania doświadczenia w ciekawym, angażującym zespole.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie:
1. Curriculum Vitae
2. Listu motywacyjnego poświadczonego własnoręcznym podpisem,
3. Kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy
Dokumenty należy przesłać tylko w wersji elektronicznej na adres mailowy: rcp1@radom.net
Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wraz z dokumentami, o których mowa wyżej, należy przesłać czytelnie podpisane oświadczenie następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Stowarzyszenie "Radomskie Centrum Przedsiębiorczości" jako realizator projektu pn. „Niepełnosprawni na start! – wsparcie usamodzielnienia osób niepełnosprawnych poprzez działania na rzecz ich zatrudniania” współfinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach udzielanego wsparcia, tj. doradztwo zawodowe, wsparcie Asystentów pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe, staże zawodowe, warsztaty prozatrudnieniowe zorganizowało dla swoich uczestników projektu 4 trwałe miejsca pracy na komercyjnym rynku pracy na terenie woj. mazowieckiego, lubelskiego i świętokrzyskiego. Dziękujemy Pracodawcom - przedsiębiorcom za współpracę.
Data, 27 marca 2018
W ramach realizowanego II etapu projektu pn. „Niepełnosprawni na start! – wsparcie usamodzielnienia osób niepełnosprawnych poprzez działania na rzecz ich zatrudniania” współfinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zorganizowaliśmy 30 staży zawodowych dla osób niepełnosprawnych w przedsiębiorstwach prywatnych, jednostkach samorządu terytorialnego, organizacjach pozarządowych, itp. Uczestnik/czka projektu miał/a 3 miesiące na zdobycie doświadczenia zawodowego, zaznajomienie się z zasadami pracy, obowiązkami czy prawami pracowniczymi, oswojenie się z obowiązkiem regularnego wychodzenia z domu i realizacja bardzo odpowiedzialnych zadań. Najczęściej zatrudniano stażystów na stanowiskach pracownika administracyjno-biurowego, pracownika gospodarczego, kucharza, fizjoterapeuty, opiekuna osób starszych, również w dziale marketingu czy serwisu komputerowego.
Data, 01 marca 2018r.
Informujemy uczestników projektu pn. „Niepełnosprawni na start! – wsparcie usamodzielnienia osób niepełnosprawnych poprzez działania na rzecz ich zatrudniania” współfinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, iż wszystkie miejsca stażowe zostały już rozdysponowane. Podpisano 30 umów stażowych z uczestnikami projektu oraz podmiotami realizującymi staże zawodowe.
Data, 01 grudnia 2017r.